miercuri, 4 februarie 2009

The "miserupism" list ... to be continued

Mi se rupe de:
- Obligaţii (nu mă simt OBLIGAT să fac nimic, pentru că încerc să nu îmi creez obligaţii)
- Cine cu cine s-a mai cuplat sau cine de cine s-a despărţit ("
Câinele moare de drum lung şi prostul de grija altuia.")
- Tradiţii, obiceiuri, superstiţii
- Faptul că lumea nu traduce orice cuvânt în româneşte (nu mă interesează ce dorea Pruteanu)
- Micromanaging (traduceţi asta în română, ex. employer empowerment - "Get it done!", "Great job!", "You have to ask questions")
- Capra vecinului
- Modă (deşi sunt conştient că sunt influenţat de ea)
- Versurile cântecelor (trebuie să îmi placă foarte mult piesa ca să observ existenţa lor)
- Elodia
- De faptul că port roz din când în când. Sunt foarte sigur de orientarea mea sexuală
- De oamenii care le ştiu pe toate
- De oamenii care nu-şi asumă responsabilitatea
- De oamenii care nu au argumente pentru opiniile proprii
- De viaţa de după moarte, spiritism şi alte alea
- De oamenii care nu sunt în stare să deschidă gura şi să vorbească când îi deranjează ceva (dacă doar se plâng la prieteni/cunoştinţe nu se pune)

UPDATE:
Am observat aseara ca mi se rupe daca berea are spuma (Thank you Radu).

voi continua... chiar nu mai am idei. :)

2 Comments:

Anonim said...

Asteptam continuarea :)

Alex Neamtu said...

Sunteti mai multi?