joi, 7 august 2008

UPS... I did it again

Astazi aveţi onoarea să mai citiţi o capodoperă pe bujia.ro. Mă voi plânge acum de UPS, serviciul american de curierat. Faza tare e că call center-ul lor e chiar la firma la care lucrez eu şi teoretic aş putea să am un avantaj. Dar asta doar teoretic.

Acum o lună am făcut comandă pe site-ul Blizzard la un Blizzard Authenticator, un generator de coduri cam cum folosesc cei de la ING. Valoarea acestuia e 6EURO. Costul transportului e 26EURO dar chiar voiam obiectul. M-am gândit puţin şi am zis să fac comanda.

În 10 zile lucrătoare trebuia sa-mi ajungă. După ce au trecut zilele respective am intrat pe site-ul UPS să văd ce se întamplă cu comanda. Pe site scria ca pachetul a ajuns, a fost dus la mine acasă doar că eu, nefiind acolo, nu am intrat în posesia lui.

Am sunat la UPS şi am cerut să îmi trimită pachetul la servici pentru că ei nu livrează pachete dupa ora 5 seara. Mi s-a zis că-l voi primi a doua zi. Am dat adresa şi am aşteptat.

După cam o oră mă sună şoferul şi mă întreabă unde exact vreau pachetul. I-am zis să mi-l aducă la etajul 3 al clădirii în care lucrez însă, pentru că accesul se face pe baza unui card de acces, şoferul a însistat să-l aducă la recepţie. Până la urmă am acceptat deşi nu voiam să implic pe nimeni din firmă.

A doua zi m-am dus la recepţie şi i-am zis fetei de acolo să mă anunţe când ajunge pachetul. După aceea m-am întors la birou unde am verificat din nou site-ul UPS. Stupoare, pachetul fusese adus cu o zi înainte. M-am dus din nou la recepţie şi am întrebat dacă au un pachet pentru mine. Aparent nu primiseră nimic. Pe site-ul UPS scria ca a semnat o tipă de la recepţie care cică era în concediu de o saptămână.

Acum începe distracţia. Sun la UPS, mi se dă un email la care să ma plâng. Trimit mail.. nimic.. să aştept că investighează problema. A doua zi nici un răspuns, mai trimit un mail. Le explic că am plătit o gramadă de bani pe transport ca să primesc ce cerusem... Până la urmă mă sună şoferul. Cică nu i-a dat pachetul tipei care "semnase" pentru el ci alteia (tocmai aia cu care vorbisem eu la recepţie).

Mă duc din nou la recepţie.. tipa nu ştia nimic. O pun pe ia să vorbească cu şoferul. Cică dăduse pachetul altcuiva.

Acum aştept în continuare un semn de la UPS. Dar nu mai am încredere în nici un serviciu din lumea asta. Cât de greu poate fi să duci un pachet... APARENT E FOARTE GREU.

Episodul următor... PayPal....


UPDATE:
Se pare că sunt pe drumul cel bun către o carieră de RECLAMANT PROFESIONIST.

Am continuat o dată la câteva zile am tot trimis mailuri celor de la UPS întrebându-i dacă s-a mai rezolvat ceva cu reclamaţia mea. De fiecare dată răspunsul a fost: "

Buna ziua dle Neamtu,

Va multumim pentru mesajul dvs.

Am retransmis mesajul catre conducerea societatii urmand a se verifica si de a va comunica un raspuns.

Cu stima,

"

După 30 de zile de la prima reclamaţie am zis ca nu se mai poate. Am început să trimit mailuri la persoane mai importante:

- Am contactat UPS din state

- ANPC (Autoritatea Natională de Protecţie a Consumatorului) - de departe cei mai amatori şi care nici măcar nu au acceptat reclamaţia.

- Protecţia consumatorului UE - în primă fază nu s-au prins că e vorba de o reclamaţie, dar după nişte discuţii au înţeles problema.

- Am intrat pe site-ul UPS şi am cautat lista cu persoanele din conducerea companiei. Aveam formatul emailurilor de la UPS @ups.com. Am trimis la toate reclamaţia la toate persoanele cu funcţie de CEO sau manager


A doua zi după chestia asta m-au sunat cei de la UPS Germania, pentru că pachetul meu a plecat din Germania şi au început să se intereseze de problema mea. Apoi am fost sunat de la UPS Romania care şi-a cerut scuze pentru problemele create şi mi-au zis să fac din nou comanda şi vor suporta ei toate costurile. Singura problemă acum e ca Blizzard Authenticator nu mai e pe stoc.



UPDATED UPDATE :)

Săptămâna trecută, spre surpriza mea, am primit un bon de la poştă anunţându-mă să merg pentru a lua o recomandată. Scrisoarea era de la ANPC şi în ea zicea că firma UPS a fost sancţionată şi că va plăti firma pentru a-mi comanda din nou produsul, ceea ce s-a şi întamplat. Problema e că ANPC nu mi-a acceptat reclamaţia, în schimb Protecţia Consumatorului de la UE a acceptat-o. O fi mâna lor?

PROBABIL UlTIMUL UPDATE:

Ieri mă sună şoferul de la UPS. Cică mi-a găsit pachetul iniţial, căzuse sub scaun în maşină. Acum am 2 tokenuri. :)



2 Comments:

Anonim said...

Ce sa zic naspa. Mie mi-au pierdut cadoul luat pt copil de mos craciun.
Am primit alt cadou pe care l-am dat de iepuras(de pasti). Apropo organele abilitate nu prea fac nimic. Masurile luate de ei nu imbunatatesc serviciile.
In alta ordine de idei si eu doresc un authenticator pt wow Europa. DAca te-ai ales cu doua vinde-mi si mie unul
da-mi mesaj pe msg yahoo ddanield75@yahoo.com
lasa-mi mesaj pretul si daca sunt off
sunt din bucuresti.
Merci

Alex Neamtu said...

Imi pare rau. Deja l-am dat cuiva.